- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Časté otázky před nákupem
Níže odpovídáme na nejčastěji kladené otázky zákazníků, kteří nakoupili před vámi na Sumcari.cz. Věříme, že zde rychle najdete odpovědi i na vaše otázky. Pokud ne, budeme rádi, když nás budete kontaktovat.
Máte nejasnosti? Potřebujete další informace k produktu nebo jeho dostupnosti?
Každý den v týdnu, od rána do večera je pro Vás k dispozici zákaznický servis. Využijte Live Chat, umístěný v pravém dolním rohu vašeho monitoru, email ( info@sumcari.cz ) nebo nám jednoduše zavolejte (+420 777 308 011 ). Na vaše otázky se budeme snažit co nejdříve odpovědět tak, abyste před nákupem měli maximální jistotu, že jste svoji důvěru vložili do správných rukou.
Jak postupovat při objednání zboží přes SUMCARI.cz?
Obsah a členění internetového obchodu jsme se snažili na základě zpětných reakcí zákazníků a našich několikaletých zkušeností s provozováním rybářského e-shopu přizpůsobit tak, aby bylo nakupování co nejrychlejší a nejjednodušší.
V případě, že si vyberete zboží, vložíte jej do nákupního košíku tlačítkem KOUPIT. Poté můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, nebo přejít do nákupního košíku.
V případě, že se rozhodnete objednávku dokončit, vidíte v sekci „Nákupní košík“ pole pro případné vložení kódu ze slevového kupónu (pokud jste nějaký obdrželi, zadáte do pole kód) pokud kupón nemáte, toto pole ignorujte.
Dále zvolíte ,,Způsob dopravy“ a „Způsob platby“ a kliknete na tlačítko objednat. Automaticky budete nasměrováni na stránku, kde je potřeba vyplnit údaje pro dopravce, jako je jméno, adresa, telefon a email.
Pokud vše vyplníte správně, přijdou Vám informativní emaily ohledně doručení zboží a dopravce Vás má možnost kontaktovat i telefonicky. Jakmile veškerá potřebná pole vyplníte, zbývá poslední krok kliknout na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.
Poté by se Vám měla zobrazit informativní stránka s červeným textem o správném provedení objednávky a v zápětí do emailu zpráva o zařazení objednávky do systému. Pokud Vám email nepřišel, patrně jste někde udělali překlep, proto nám zavolejte, vše dáme ihned do pořádku.
Jaké je řešení, pokud si nejsem jistý s volbou výrobku či jeho velikostí?
V tomto případě, kdy potřebné informace nejsou uvedeny v popisu produktu, nebo jsou nějakým způsobem nejasné, neváhejte a využijte Life Chatu, emailu nebo zavolejte. Zákaznický servis je vám k dispozici a rádi vám poskytneme informace na základě našich zkušeností, nebo zkušeností testovacích teamů.
Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?
Nyní nabízíme několik možností platby za zboží. Vybrali jsme na základě podmětů zákazníků jejich nejoblíbenější:
- na dobírku, kdy platíte při převzetí zboží dopravci. Zde využíváme služeb dopravců GLS, Zásilkovny a České pošty, pro Vás rybáře ze Slovenska GLS a Zásilkovnu SK.
- platba předem na bankovní účet vedený u FIO banka. V případě této volby platby, jsou vám na email odeslány s potvrzením objednávky podklady k platbě. Po připsání částky na bankovní účet, zboží ihned odesíláme a informujeme o odeslání.
- on-line platby platební kartou nebo bankovními převody přes GoPay platební bránu
- nákup na splátky jednoduše přes online rozhraní u společnosti Homecredit a Essox.
Více informací zjistíte zde ...
Kdy mohu očekávat odeslání a doručování objednaného zboží?
Nové objednávky přijímáme nepřetržitě v průběhu celého dne. Odesílány jsou pouze v pracovní dny a to do 12 hodin. Objednávky po 12 hodině jsou expedovány následující den.
U produktů se vám zobrazují dostupnosti, zde je vám jednoduše vysvětlíme:
pokud je výrobek označen zelenou barvou ,,Skladem", nachází se v našem skladu v Šumperku. Objednáte-li produkt nebo produkty takto označeny v pracovní dny do 12 hodin, expedujeme zásilku týž den při výběru kteréhokoliv dopravce. Doručení poté probíhá dle zkušeností průměrně 2 dny.
pokud je výrobek označen zelenou barvou ,,Do 3 dnů u Vás", nachází se v externích skladech v ČR. Objednáte-li produkt nebo produkty takto označeny v pracovní dny do 12 hodin, expedujeme zásilku následující den nebo 2 dny od objednání při výběru kteréhokoliv dopravce. Doručení poté probíhá dle zkušeností zákazníků kteří již nakoupili, průměrně 3-4 dny od objednání dle zvoleného dopravce.
pokud je výrobek označen zelenou barvou ,,Do týdne", nachází se v externích skladech mimo ČR. Objednáte-li produkt nebo produkty takto označeny v pracovní dny do 12 hodin, expedujeme zásilku zpravidla do týdne. V sezoně, kdy je velké množství objednávek se tato doba může prodloužit, to vás informujeme ihned po přijetí objednávky. Doručení poté probíhá dle zkušeností zákazníků kteří již nakoupili převážně za týden od objednání dle zvoleného dopravce.
pokud je výrobek označen červenou barvou ,,Není skladem", nenachází se v našich ani externích skladech. Objednáte-li produkt budeme vás o jeho dostupnosti průběžně informovat. Informujeme se přímo u výrobců či dovozců. Dostupnost těchto produktů ovšem nejsme schopni nijak ovlivnit.
* I když je u produktů uvedena dostupnost, e-shop se aktualizuje v daných intervalech a může se tedy stát, že i produkt, který je uveden skladem někdo před vámi koupil. Tyto případy se několikrát do roka stanou, může selhat i lidský faktor, prostě někdo udělaá chybu. Stává se to vyjímečně a vždy kupujícího kontaktujeme abychom našli rozumné východisko. Děkujeme vám za pochopení.
Jakým způsobem bude zboží doručeno?
Zásilky odesíláme přes dopravce, kteří jsou zvoleni na základě zkušeností a přání našich zákazníků.
1) přes spediční společnost GLS je bývá zásilka doručena do 48 hodin od odeslání z našeho skladu. Zásilku si můžete nechat zaslat i do zaměstnání nebo do výdejního místa Parcelshop. Pohyb zásilky lze sledovat na stránkách dopravce, přičemž odkaz na ni vám bude odeslán na email. Pro Slovenské rybáře je k dispozici doprava na Slovensko rovněž přes GLS se stejným způsobem doručování.
2) prostřednictvím Zásilkovny, standardně probíhá doručování do výdejního místa ve vašem okolí 48 hodin od převzetí z našeho skladu. Pohyb zásilky lze sledovat online odkazem zaslaným na email na stránkách Zásilkovny.
3) prostřednictvím České pošty kde volíme typ zásilky dle rozměrů a váhy zboží. Standardně se používá služba „Balíkovna“ ,,Balík na poštu"“, kde dopravce garantuje dobu dodání do 48 hodin od převzetí z našeho skladu. Pohyb zásilky lze sledovat online na stránkách České pošty
4) osobní převzetí je možnost, kterou využívají především zákazníci z Moravy, Šumperka a blízkého okolí. Navštívit tak můžete náš sklad-výdejní místo v Šumperku. Sklad nemá pevnou otevírací dobu a tak je osobní převzetí potřeba dohodnout telefonicky předem, tak aby bylo zboží a potřebné doklady připraveny včas.
Jaké jsou ceny dopravného?
Dopravce a tudíž i ceny dopravného neustále měníme dle ceníků aktuálních dopravců. Nejvýhodnější a vámi žádané dopravce máte v nabídce. Více informací o dopravě a platbách zde ...
Budou ke zboží přiloženy i příslušné doklady?
Doklad o koupi ( fakturu ) odesíláme elektronickou cestou prostřednictvím emailové komunikace. Pokud zákazník nevlastní emailovou schránku je doklad součástí zásilky stejně jako případné záruční listy k produktu, pokud je výrobce či dovozce poskytuje. Faktura, daňový doklad zároveň slouží jako záruční list. V případě, že doklad ztratíte, bude vám zaslán opětovně, je archivován v účetnictví.
Jak reklamovat zakoupené zboží?
Pokud na výrobku naleznete výrobní vadu či jiný problém, reklamace je na místě. Jak postupovat při reklamaci výrobku tak, aby vše proběhlo správně a rychle najdete Reklamace zboží, další info v obchodních podmínkách
Mohu případně zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?
Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SUMCARI.cz ale nesedí Vám rozměr, druh či velikost? Věřte, že jsme se snažili k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme rybáře, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.
Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodu, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodu. V případě, že chcete zboží vrátit, postupujte dle tohoto návodu