- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak vrátit/vyměnit/reklamovat
Občas se to stává každému, že zakoupené zboží v našem obchodě nefunguje správně, nebo vám nově zakoupené nepoužité zboží nevyhovuje? I když se snažíme nabízet vám kvalitní a ověřené výrobky, může stát, že se něco rozbije nebo přestane fungovat. Stává se také, že neodhadnete správnou velikost nebo zakoupíte nevhodný dárek. Nevěste pruty na hřebík, když už se něco takového stane, chceme takovou nepříjemnost co nejrychleji vyřešit. Pokud zrovna řešíte výměnu/vrácení/reklamování zboží zakoupené v e-shopu Sumcaři.cz, návod jak postupovat v několika bodech najdete níže ...
1) Kontaktujte nás - nejdůležitější!
Nejdůležitější a nejjednoduší cesta k úspoře financí a času vede tím, že nás budete předem informovat! Dejte nám prosím písemně emailem na info@sumcari.cz nebo telefonicky +420 777 308 011 vědět, že nám chcete něco poslat. Opravdu se vyplatí informovat nás předem o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Pokud nás budete kontaktovat je vždy nutné uvádět číslo objednávky, účtenky nebo jméno na objednávce. V 90% se nám daří vám na dálku pomoci, problém vyřešit a nebude třeba zboží reklamovat. Totéž platí i pro navrácení či výměnu zboží.
2) Pokud bude třeba něco zabalit
Použité zboží zaslané k reklamaci musí být čisté a zbavené nečistot. Zboží co nejlépe zabalte včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu vyplněný formulář. Fakturu posílat nemusíte, je u nás archivována a kdykoliv ji dohledáme.
Pokud zboží vracíte, přijmeme jej na sklad pouze nepoužité, nepoškozené v originálním nepoškozeném obalu včetně veškerého příslušenství.
3. Odeslání
V případě reklamace využijte cenově nejdostupnějšího přepravce, pokud máte omezené možnosti, pro zboží pošleme naši sběrnou službu.
V případě vrácení/výměny zboží nám zašlete balík jakoukoli přepravní službou na níže uvedenou adresu. Balík nesmí být zaslaný na dobírku, nemohli bychom ho přijmout. Pošlete ho doporučeně, tak máte rovněž doklad že jste zásilku odeslali.
Adresa pro doručování:
Marcel Smrčka - Sumcaři.cz
Zahradní 2652/25, 787 01 Šumperk
info@sumcari.cz
+420 777 308 011 (kontakty na adresáta uvádějte, dopravce jej vyžaduje a mi budeme informováni dopravcem, že je zásilka na cestě).
Formulář pro vrácení/výměnu/reklamaci stáhněte zde
4. Průběh vyřizování reklamace
U reklamací vám do 3 dnů od přijetí reklamace zašleme elektronickou poštou potvrzení o přijetí reklamace. Reklamované výrobky posíláme k posouzení reklamace do servisu jednotlivých dodavatelů, kde rozhodují o způsobu vyřízení reklamace. O výsledku reklamačního řízení vás informujeme písemně emailem, zasíláme buď vyjádření technika nebo posílá vyjádření náš pracovník zodpovědný za vyřízení reklamace.
5. Vrácení peněz
Pokud jste nám vrátili zboží v původním stavu, pošleme vám peníze na bankovní účet, jehož číslo jste nám uvedli ve formuláři o navrácení zboží.
Pokud vám není něco jasné, neváhejte se na nás kteroukoliv formou obrátit. Rádi vám pomůžeme.
Váš tým Sumcaři