AKČNÍ NABÍDKA

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


VŠE O NÁKUPU
Časté otázky před nákupem na e-shopu

 

Časté otázky před nákupem Kdy obdržíte zboží Cena a varianty poštovného
Reklamace a výměna zboží Obchodní podmínky Chci lepší cenu


Časté otázky před nákupem na e-shopu


Zde jsme sepsali nejčastěji kladené otázky od rybářů a rybářek, kteří chtějí nakoupit v e-shopu a zajímají se o podrobnější informace. Dozvíte se mimo jiné, jak postupovat v případě, že se rozhodnete nakoupit na SUMCARI.cz, jak vybrat správné vybavení pro daný způsob lovu, jak můžete zboží zaplatit, kdy Vám objednané zboží přijde domů nebo jaká je cena poštovného.

Snažíme se najít co nejrychleji odpovědi na veškeré Vaše otázky, ale i tak se může stát, že zde odpověď nenajdete. V tomto případě nás neváhejte kontaktovat a my Vám otázky velmi rádi obratem zodpovíme tak, abyste před nákupem měli maximální jistotu, že jste svoji důvěru vložili do správných rukou.

Věřte, i my jsme při nakupování na internetu náročnými zákazníky a víme, že když se ptáme, tak se ptáme pro to, že je pro nás daná otázka důležitá. Ptejte se i vy na cokoli co by Vám bylo nejasné, odpovíme Vám co nejrychleji a nejpřesněji tak, aby pro Vás bylo nakupování na SUMCARI.cz co nejpříjemnější a nejjednodušší.



Jak mám postupovat při objednání zboží přes SUMCARI.cz?

Obsah a členění internetového obchodu jsme se snažili na základě zpětných reakcí zákazníků a našich několikaletých zkušeností s provozováním rybářského e-shopu přizpůsobit tak, aby bylo nakupování co nejrychlejší a nejjednodušší. V případě, že si vyberete zboží, vložíte jej do nákupního košíku tlačítkem KOUPIT. Poté můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, nebo přejít do nákupního košíku. V případě, že se rozhodnete objednávku dokončit, vidíte v sekci „Nákupní košík“ pole pro případné vložení kódu ze slevového kupónu (pokud jste nějaký obdrželi, zadáte do pole kód) pokud kupón nemáte, toto pole ignorujte. Dále zvolíte ,,Způsob dopravy“ a „Způsob platby“ a kliknete na tlačítko objednat. Automaticky budete nasměrováni na stránku, kde je potřeba vyplnit údaje pro dopravce, jako je jméno, adresa, telefon a email. Pokud vše vyplníte správně, přijdou Vám informativní emaily ohledně doručení zboží a dopravce Vás má možnost kontaktovat i telefonicky. Jakmile veškerá potřebná pole vyplníte, zbývá poslední krok kliknout na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU. Poté by se Vám měla zobrazit informativní stránka s červeným textem o správném provedení objednávky a v zápětí do emailu zpráva o zařazení objednávky do systému. Pokud Vám email nepřišel, patrně jste někde udělali překlep, proto je dobré raději zavolata vše dáme ihned do pořádku.


Jaké je řešení, pokud si nejsem jistý s volbou výrobku či jeho velikostí?

V tomto případě, kdy potřebné informace nejsou uvedeny v popisu produktu, nebo jsou nějakým způsobem nejasné, neváhejte a napište nám nebo zavolejte. Jsme neustále připraveni odepsat Vám na email, zvednout Vám telefon anebo Vám i zavolat nazpět. Velmi rádi poskytneme informace na základě našich zkušeností, nebo zkušeností testovacích teamů.



Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?

Nyní nabízíme několik možností platby za zboží. Vybrali jsme na základě podmětů zákazníků jejich nejoblíbenější:
- klasicky a pohodlně na dobírku, kdy platíte při převzetí zboží dopravci. U dopravce PPL je možné hradit i platební kartou
- převodem, platba předem na bankovní účet vedený u FIO banka. V případě této volby platby Vám připravíme doklad a zašleme jej na Vámi zadaný email v co nejkratší době. Po připsání částky na bankovní účet, zboží ihned odesíláme a informujeme
- nákup na splátky, jednoduché a rychlé vyřízení online splátkového prodeje u společnosti Homecredit


Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Nové objednávky přijímáme nepřetržitě v průběhu celého dne. 
1) pokud je výrobek označen zelenou barvou skladem a dostupnost skladem v e-shopu, nachází se takto označené zboží v našem nebo externím skladu. V tomto případě odesíláme zboží ihned nejpozději do 48 hodin v pracovní dny.

2) pokud je výrobek označen zelenou barvou skladem a dostupnost skladem v externím skladu nebo na objednávku, nachází se takto označené zboží v externím skladu. V tomto případě ihned kontaktujeme dodavatele o dostupnosti zboží a v co nejkratším termínu Vás informujeme o termínu odeslání, který bývá zpravidla od 48 hodin do týdne. V tomto případě se může stát, i když jsme sklady online propojeni, že se v danou chvíli prodá poslední kus a pro Vás již produkt nebude. I v tomto případě jsou mnohdy jiná řešení a my se snažíme Vám co nejpřijatelnější řešení navrhnout.


Jakým způsobem bude zboží doručeno?

Zásilky odesíláme přes dopravce, kteří jsou zvoleni na základě zkušeností a přání našich zákazníků. 

1) přes spediční společnost PPL je garantováno dodání do 24 hodin od odeslání z našeho skladu. Nyní je již běžná zkušenost s doručením i v sobotu, v případě, že se odesílá zásilka v pátek, kontaktujeme Vás automaticky o této možnosti. Zásilku si můžete nechat zaslat i do zaměstnání. Pohyb zásilky lze sledovat online na stránkách PPL

2) prostřednictvím České pošty kde volíme typ zásilky dle rozměrů a váhy zboží. Standardně se používá služba „Balík do ruky“ a „Doporučené psaní“, kde dopravce garantuje dobu dodání do 24 hodin od převzetí z našeho skladu. Pohyb zásilky lze sledovat online na stránkách České pošty

3) osobní převzetí je možnost, kterou využívají především zákazníci z Moravy, Šumperka a blízkého okolí. Osobní převzetí je potřeba dohodnou telefonicky předem, tak aby byla zásilka připravena a postaveno na dobrou kávu



Je možné zaslat zboží i do zahraničí?

V tomto případě je snadné posílat balíky po celé Evropě. Nejčastěji zasíláme na Slovensko, kde má zákazník možnost platby na dobírku. U ostatních zemí je možno zaslat zboží po platbě předem na účet. Tyto služby zajišťuje společnost PPL/DHL. Doručení probíhá na Slovensku do 24 hodin od převzetí z našeho skladu a v zemích vzdálenějších jako je Maďarko, Bulharsko, Anglie, Irsko atd. 2-3 dny.

Jaké jsou ceny poštovného?

Česká republika GEIS PPL Česká pošta
platba dobírkou 110Kč 129Kč 150Kč
platba převodem/kartou 80Kč 99Kč 120Kč
osobní odběr - - -
Slovenská republika   PPL/DHL  
platba dobírkou - 250Kč -











Budou ke zboží přiloženy i příslušné doklady?

Samozřejmě, do balíku se zbožím vkládáme všechny materiály, které k produktu výrobce či dovozce poskytuje. Dále v balíku naleznete fakturu, daňový doklad o zaplacení, který zároveň slouží jako záruční list


Jak lze reklamovat zakoupené zboží?

Pokud na výrobku naleznete výrobní vadu či jiný problém, reklamace je na místě. Více o reklamaci na SUMCARI.cz získáte zde nebo v obchodních podmínkách


Mohu případně zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SUMCARI.cz ale nesedí Vám rozměr, druh či velikost? Věřte, že jsme se snažili k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme rybáře, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí,
mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodu, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodu. V případě, že chcete zboží vrátit, postupujte dle tohoto návodu