Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO až NE 8:00 - 21:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA

Rozdělení
Rybářské potřeby Sumcaři.cz Šumperk

Nabízíme prodej na splátky:
Prodej na splátky přes Essox
Podej na splátky přes Home Credit



Naši partneři:

 Rybaření na Ebru

Lov sumců v Jižních Čechách, rybolov Pícha

Info BrnoNajduZboží.cz

 

 

  1. Úvod
  2. ---------------------Časté otázky při nakupování v e-shopu
---------------------Časté otázky při nakupování v e-shopu

 

Zde jsou nejčastější otázky vás zákazníků a odpovědi na ně.


Zde uvádíme nejčastěji kladené otázky od vás zákazníků, kteří nakoupili a nakupují v e-shopu. Věříme, že zde rychle najdete odpovědi i na vaše otázky. Pokud ne kontaktujte nás.


Máte nejasnosti? Potřebujete se na něco zeptat?
Každý den v týdnu, od rána do večera je zde pro Vás
zákaznický servis. Využijte Live Chat, email nebo nám jednoduše zavolejte. Vaše otázky velmi rádi obratem zodpovíme tak, abyste před nákupem měli maximální jistotu, že jste svoji důvěru vložili do správných rukou.

Věřte, i my jsme při nakupování na internetu náročnými zákazníky a víme, že když se ptáme, tak se ptáme pro to, že je pro nás daná otázka důležitá.


Jak mám postupovat při objednání zboží přes SUMCARI.cz?

Obsah a členění internetového obchodu jsme se snažili na základě zpětných reakcí zákazníků a našich několikaletých zkušeností s provozováním rybářského e-shopu přizpůsobit tak, aby bylo nakupování co nejrychlejší a nejjednodušší.
V případě, že si vyberete zboží, vložíte jej do nákupního košíku tlačítkem KOUPIT. Poté můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem, nebo přejít do nákupního košíku.
V případě, že se rozhodnete objednávku dokončit, vidíte v sekci „Nákupní košík“ pole pro případné vložení kódu ze slevového kupónu (pokud jste nějaký obdrželi, zadáte do pole kód) pokud kupón nemáte, toto pole ignorujte.
Dále zvolíte ,,Způsob dopravy“ a „Způsob platby“ a kliknete na tlačítko objednat. Automaticky budete nasměrováni na stránku, kde je potřeba vyplnit údaje pro dopravce, jako je jméno, adresa, telefon a email.
Pokud vše vyplníte správně, přijdou Vám informativní emaily ohledně doručení zboží a dopravce Vás má možnost kontaktovat i telefonicky. Jakmile veškerá potřebná pole vyplníte, zbývá poslední krok kliknout na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.
Poté by se Vám měla zobrazit informativní stránka s červeným textem o správném provedení objednávky a v zápětí do emailu zpráva o zařazení objednávky do systému. Pokud Vám email nepřišel, patrně jste někde udělali překlep, proto je dobré raději zavolata vše dáme ihned do pořádku.


Jaké je řešení, pokud si nejsem jistý s volbou výrobku či jeho velikostí?

V tomto případě, kdy potřebné informace nejsou uvedeny v popisu produktu, nebo jsou nějakým způsobem nejasné, neváhejte a využijte Life Chatu, emailu nebo zavolejte. Jsme neustále připraveni odepsat Vám na email, zvednout Vám telefon anebo Vám i zavolat nazpět. Velmi rádi poskytneme informace na základě našich zkušeností, nebo zkušeností testovacích teamů.


Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?

Nyní nabízíme několik možností platby za zboží. Vybrali jsme na základě podmětů zákazníků jejich nejoblíbenější:
na dobírku, kdy platíte při převzetí zboží dopravci. Zde využíváme služeb dopravců GEIS a PPL, pro Vás rybáře ze Slovenska DHL.
- platba předem na bankovní účet vedený u FIO banka. V případě této volby platby Vám přijdou obratem podklady k platbě s potvrzením přijetí objednávky na Vámi zadaný email. Po připsání částky na bankovní účet, zboží ihned odesíláme a informujeme o odeslání.
- on-line platby přes platební bránu GoPay
- nákup na splátky jednoduše přes online rozhraní u společnosti Homecredit


Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Nové objednávky přijímáme nepřetržitě v průběhu celého dne.
1) pokud je výrobek označen zelenou barvou skladem s dostupností do 3 dnů, nachází se takto označené zboží v našem nebo externím skladu. V tomto případě máte zboží u Vás doma v průměrné době 3 pracovní dny viz Vaše názory - naše reference

2) pokud je výrobek označen červenou barvou Vyprodáno, není produkt ani na našem ani na skladech dodavatele. V tomto případě vzneste dotaz na naskladnění výrobku, nebo jej objednejte a my Vás bude do 24 hodin informovat o dostupnosti.


Jakým způsobem bude zboží doručeno?

Zásilky odesíláme přes dopravce, kteří jsou zvoleni na základě zkušeností a přání našich zákazníků.

1) přes spediční společnost GEIS a PPL je garantováno dodání do 48 hodin od odeslání z našeho skladu. Nyní je již běžná zkušenost s doručením přes PPL i v sobotu. V případě, že se odesílá zásilka v pátek, kontaktujeme Vás automaticky o této možnosti. Zásilku si můžete nechat zaslat i do zaměstnání nebo do výdejního místa. Pohyb zásilky lze sledovat online na stránkách PPL a Geis Parcel. Pro rybáře na Slovensko je k dispozici partner DHL, který rovněž garantuje dodání do 48 hodin.

2) prostřednictvím České pošty kde volíme typ zásilky dle rozměrů a váhy zboží. Standardně se používá služba „Balík do ruky“ a „Doporučené psaní“, kde dopravce garantuje dobu dodání do 48 hodin od převzetí z našeho skladu. Pohyb zásilky lze sledovat online na stránkách České pošty

3) osobní převzetí je možnost, kterou využívají především zákazníci z Moravy, Šumperka a blízkého okolí. Osobní převzetí je potřeba dohodnou telefonicky předem, tak aby byla zásilka připravena a připravena dobrá káva.


Jaké jsou ceny poštovného?

Česká republikaGEISPPLČeská pošta
platba dobírkou110Kč129Kč150Kč
platba předem na účet FIO80Kč99Kč120Kč
on-line platby Gopay80Kč99Kč120Kč
osobní odběr0Kč0Kč0Kč
Slovenská republika PPL/DHL 
platba dobírkoux250Kč 

 Více informací o dopravě a platbách zde ...


Je možné zaslat zboží i do zahraničí?

V tomto případě je snadné posílat balíky po celé Evropě. Nejčastěji zasíláme na Slovensko, kde má zákazník možnost platby na dobírku. U ostatních zemí je možno zaslat zboží po platbě předem na účet. Tyto služby zajišťuje společnost PPL/DHL. Doručení probíhá na Slovensku do 24 hodin od převzetí z našeho skladu a v zemích vzdálenějších jako je Maďarko, Bulharsko, Anglie, Irsko atd. 2-3 dny.


Budou ke zboží přiloženy i příslušné doklady?

Samozřejmě, do balíku se zbožím vkládáme všechny materiály, které k produktu výrobce či dovozce poskytuje. Dále v balíku naleznete fakturu, daňový doklad o zaplacení, který zároveň slouží jako záruční list. Pokud hradíte zboží přes on-line platební bránu, obdržíte obratem elektronické potvrzení Vaší platby s účtenkou doplněnou o údaje pro EET a stejnou účtenku obdržíte při platbě hotově-osobní odběr. Platby přes kurýrní služby EET nepodléhají - obdržíte klasický daňový doklad.


Jak lze reklamovat zakoupené zboží?

Pokud na výrobku naleznete výrobní vadu či jiný problém, reklamace je na místě. Více o reklamaci na SUMCARI.cz získáte zde nebo v obchodních podmínkách


Mohu případně zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?


Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SUMCARI.cz ale nesedí Vám rozměr, druh či velikost? Věřte, že jsme se snažili k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme rybáře, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí,
mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodu, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodu. V případě, že chcete zboží vrátit, postupujte dle tohoto návodu

 
 

Proč nakupovat u nás
  • zákaznický servis
  • kvalitní komunikace
  • pečlivý osobní přístup
  • výdejna, sklad v Šumperku
  • dodání zboží zpravidla do 3 dnů
  • 100% zákazníků doporučuje e-shop
  • více jak 10 let historie na trhu
Zákazníci využívají
Kontakty
Logo
PO až NE 8:00 - 21:00
Copyright 2023 © SUMCARI.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz